Vakantiewerk

Wie ben jij?

• je wilt in de zomer van 2024 graag bij Silverein aan de slag;
  • je bent minimaal 16 jaar;
  • je bent in de periode van mei t/m september minimaal 3 weken aangesloten beschikbaar (maximaal 6 weken in totaal);
  • je steekt graag je handen uit de mouwen en je werkt graag met mensen.

Solliciteer gelijk als zorgondersteuner, zorgmedewerker of facilitair medewerker.

Wil je liever eerst contact? Dat kan natuurlijk ook, stuur dan een mail naar vakantiewerk@silverein.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Zorgondersteuner

Je brengt gezelligheid en aandacht voor bewoners. Je helpt bij het bereiden en verstrekken van maaltijden, je begeleidt bewoners bij activiteiten en helpt je collega’s bij hun zorgtaken en huishoudelijke taken. Denk hierbij aan opruimen en schoonmaakwerkzaamheden.

Je werkt op een van de woonzorglocaties in regio's Amersfoort, Baarn, De Bilt/Bilthoven, Driebergen, Lage Vuursche, Soest of Soesterberg.

Zorgmedewerker

Ben jij bezig met een Helpende, Verzorgende of Verpleegkundige opleiding? Dan heb je al een bewuste keuze gemaakt om mét mensen vóór mensen te werken. Breng in de praktijk wat je het afgelopen jaar op school hebt geleerd. Ga tijdens je vakantie bij ons aan de slag als zorgmedewerker! Je mag zelfstandig zorgtaken uitvoeren, afhankelijk van hoe ver je bent met je opleiding. Let op: je bent minimaal bevoegd voor ADL (Algemene Dagelijkse Levensverrichtingen) of soortgelijke handelingen heb je al op school afgerond om als zorgmedewerker aan de slag te kunnen.

Je werkt bij Zorg thuis (bij de mensen thuis) of op een van de woonzorglocaties van Silverein. We hebben locaties in de regio's Amersfoort, Baarn, De Bilt/Bilthoven, Driebergen, Lage Vuursche, Maartensdijk, Soest en Soesterberg.

Facilitair medewerker

Als facilitair medewerker kun je bij verschillende facilitaire diensten aan de slag:

• bij Team Schoon Huis maak je de algemene ruimtes en de kamers/appartementen van onze bewoners schoon;
  • bij de Voedingsdienst (productiekeuken) help je bij de verzorging van de maaltijden;
  • als je 18 jaar of ouder bent, kun je ook werken bij Team Gastvrijheid en Lekker Eten. Je werkt dan in het restaurant van één van de zorglocaties.

Jouw werklocatie voor Schoon Huis is Amersfoort, Baarn, De Bilt/Bilthoven, Driebergen en Soest. Voor Team Gastvrijheid werk je in Amersfoort, Baarn, Bilthoven, Driebergen en Soest. De Voedingsdienst is gevestigd in Driebergen.

Wat ga je verdienen?

Als je bij ons komt werken, verdien je meer dan met een vakantiebaan in de supermarkt. Niet alleen door de ervaring die je opdoet, maar ook qua salaris. Je leeftijd, eerdere ervaring door vakantiewerk bij Silverein en opleiding tellen allemaal mee in je salaris. Bekijk het hier.

Met of zonder opleiding in de zorg; je bent welkom!

Als je student bent aan een Helpende, Verzorgende IG of Verpleegkundige (MBO en HBO) opleiding, breng je in de praktijk wat je het afgelopen jaar op school hebt geleerd. Houd er rekening mee dat om als zorgmedewerker aan de slag te kunnen, je minimaal bevoegd bent voor ADL (Algemene Dagelijkse Levensverrichtingen) of soortgelijke handelingen al hebt afgerond op school. Als je geen zorgopleiding volgt of hebt gevolgd dan verwelkomen we je graag als zorgondersteuner of facilitair medewerker.

Je hebt je aangemeld en dan?

Als je je hebt aangemeld, ontvang je van ons zo snel mogelijk bericht over de mogelijkheden voor jou om in de zomer bij ons te komen werken.