Logo Zorggroep Deopbouw

De Opbouw

Silverein, Prinsenstichting en Zideris vormen samen Zorggroep De Opbouw. De missie van De Opbouw is om zorg te verlenen aan ouderen en mensen met een verstandelijke beperking. Vanuit onze overtuiging dat wij ‘hulp aan iedereen die dat nodig heeft’ bieden, zetten onze medewerkers zich elke dag met hart en ziel in om mensen een zinvol bestaan te bieden.

Samen verlenen wij zorg en ondersteuning aan meer dan 3.600 cliënten in de ouderenzorg en gehandicaptenzorg.

Deze video geeft een goed sfeerimpressie van wie wij zijn:

Het bestuur en groepsondersteuning (BGO) van De Opbouw is ondersteunend aan de zorgorganisaties en faciliteert bedrijfsvoeringaspecten, bijvoorbeeld op het gebied van Bouw & Vastgoed en ICT. Ook is de Raad van Bestuur gehuisvest in Utrecht.

Hier vind je meer informatie over de zorgorganisaties binnen De Opbouw: