Verhalen van medewerkers Silverein

Verpleegkundige Eritza: feestje bouwen onder de douche

Eritza is verpleegkundige bij Silverein in Baarn. Dat ze inventief is en veel humor heeft, illustreert haar verhaal over meneer Ben, een bewoner op een locatie van kleinschalig wonen. “Meneer Ben houdt van muziek en dan met name van Elvis Presley. Hij houdt niet van douchen. We doen er alles aan om hem eens in de 14 dagen wel te douchen, omdat hij dat achteraf ook wel fijn vindt. Ik loop altijd met een muziekbox op zak en dacht ik ga gewoon gek doen.” In deze podcast vertelt Eritza hoe ze samen met meneer Ben een feestje bouwde onder de douche dankzij Elvis Presley.
Beluister het verhaal van Eritza en andere verhalen op Silverein podcast: Verhalen uit het hart (verhalenuithethart.buzzsprout.com, Spotify, Apple Podcast of Google podcast).

Leren En Werken Silverein Noorderhof Eritza En Charlotte
Yvonne

Zorg thuis medewerker Yvonne: 'Terwijl de meeste mensen werken, ben ik vrij'

Yvonne is leerling-verzorgende bij Zorg thuis. Samen met verpleegkundige Gusta vertelt ze wat 'Goede zorg begint bij jou' betekent in Zorg thuis. Yvonne: 'Wat mij het meeste blij maakt is dat cliënten blij zijn met de zorg die je bied en dat ze zien dat je echt nodig bent.'

Bekijk de video van Yvonne en Gusta over Zorg thuis

Woonmedewerker Amira: 'ik wil hier mensen een thuis geven'

Amira Bershay werkt als woonmedewerker op de tweede etage. In restaurant Het Dalzicht vertelt ze over haar liefde voor de zorg: “Ik wil mensen hier een thuis geven. Alleen slapen en eten, vind ik geen leven.

Lees het verhaal van Amira

Leren En Werken Silverein Leslokaal Santvoorde Leerlingen
Werken Bij Silverein Rebekah Maakt Hart

Kom bij ons werken!

Spreken de verhalen van deze medewerkers je aan? Neem dan contact op met een van de recruiters om kennis te maken. Gewoon om te kijken of het klikt. Of bekijk onze vacatures om te zien of er iets voor jou tussen staat.

Nieuwsgierig welke vacatures er zijn?