Locaties

Waar ga jij straks werken?

Bij Silverein kun je op een groot aantal locaties aan de slag. Of zien we jou bij Zorg thuis werken? Silverein heeft locaties in Amersfoort, Baarn, Soest, Soesterberg, Lage Vuursche, De Bilt, Bilthoven en Driebergen.

Wil je meer weten over het unieke karakter van elke werkplek? En met welke collega's je daar gaat kennismaken? Klik snel verder op de regio waar jij wilt werken en bekijk de mogelijkheden.

Silverein Zorgthuis Koffer 1192 2

Zorg thuis

Jij biedt waardevolle zorg bij onze cliënten thuis. Hier krijg je veel voor terug want goede zorg begint bij jou.

Zorgassistent 109

Amersfoort

In het groene Amersfoort hebben we verschillende woonzorglocaties. Bekijk ze allemaal.

OC Baarn Nieuws

Baarn

In het bruisende Baarn kun je op drie woonzorglocaties werken. Neem snel een kijkje!

Zorgassistente 769

De Bilt en Bilthoven

We hebben diverse woonzorglocaties in De Bilt en Bilthoven. Nieuwsgierig? Kijk snel verder.

Leren En Werken Silverein Samen

Driebergen

In de Driebergen hebben we drie woonzorglocaties waar je kunt werken. Of kom het Zorg thuis team versterken.

Zorgassistent Wc

Lage Vuursche

We hebben drie kleinschalige woonzorglocaties op Elisabeth Park in Lage Vuursche.

Zorgassistent Kammen

Soest en Soesterberg

In Soest en Soesterberg kun je aan de slag op diverse woonzorglocaties of kom het Zorg thuis team versterken.