Werken bij Zorg thuis

Zolang mogelijk zelfstandig thuis blijven wonen, dat wil bijna iedereen. Daar is soms wel hulp bij nodig, tijdelijk of voor een langere periode. Jij biedt deze waardevolle zorg bij cliënten thuis. Hier krijg je veel voor terug want goede zorg begint bij jou.

Wat werken bij Zorg thuis uniek maakt:

• Je bent onderdeel van een warm en hecht team, maar hebt ook veel zelfstandigheid
  • 1-op-1 contact met de cliënt maakt het werk persoonlijk
  • Een goede balans tussen werk en privé
  • Salaris: minimaal marktconform
  • Je draagt bij aan zelfredzaamheid van thuiswonende cliënten
  • Altijd bezig met nieuwe ontwikkelingen in het vak, zoals beeldbellen, zelfredzaamheidskoffer, positieve gezondheid.
  • Achter elke deur een ander verhaal, dat maakt het werk heel afwisselend
Zorg Thuis Angela Website

Is Zorg thuis de werkplek voor jou?

De teams van Zorg thuis werken in Amersfoort, Maartensdijk, De Bilt/Bilthoven, Soest, Baarn, Driebergen en Soesterberg. Er is dus altijd wel een team bij jou in de buurt dat je een warm welkom biedt.

Daarnaast zijn we altijd op zoek naar nieuwe collega's. Zoals helpende plus, verzorgende IG, MBO verpleegkundige, wijkverpleegkundige en coördinerend verpleegkundige.

Rebekah, wijkverpleegkundige in Soest: “Het werk is zo bijzonder omdat je iemand volgt van A tot Z, je leert mensen echt kennen.”

Rebekah en haar collega's over werken bij Zorg thuis

Verhalen uit het hart

Nieuwsgierig naar de bijzondere momenten van medewerkers en vrijwilligers van Silverein? Luister naar onze podcastserie Verhalen uit het hart. Je hoort hun persoonlijke verhalen, waarom ze bij Silverein werken, wat hen raakt en wat ze altijd bij blijft. Met liefde vertellen ze over kleine en grote, bijzondere en soms ook simpele geluksmomenten.

Zo hoor je ook het verhaal van Yvonne, ze werkt als verzorgende IG bij Zorg thuis: "Ik zou de thuiszorg niet meer willen missen!" In de podcast vertelt Yvonne over mevrouw Jansen en over andere cliënten uit haar wijk. Stapje voor stapje probeert ze iemands vertrouwen te winnen: "Zo help je iemand in de thuissituatie om toch nog hun eigenwaarde te behouden."

Luister je mee?

Verhalen Uit Het Hart Podcast Silverein

"Wij kunnen mensen weer een sprankeltje hoop geven. Dat maakt het werk bij Silverein zo bijzonder."

Baarn Zichtopbaarn 265X390 V2

"Wij komen echt op bezoek, dat maakt het werk zo leuk. Bovendien is het achter elke voordeur weer anders. De verhalen achter de mensen maken het zo interessant.”

Een rode loper voor het team van Zorg thuis

Silverein Zorg thuis krijgt een hoge cliëntwaardering, met cijfers tussen de 8,1 en 9. Daar zijn we ontzettend trots op. Ook mevrouw Barrau is blij met de zorg die we leveren: "Jullie zijn de besten van Nederland. De zorg, maar ook de goede sfeer. Als ik een rode loper had, zou ik hem elke keer voor jullie uitrollen!"

Lees het hele verhaal

Wil je meer weten?