Leren en werken

Leermogelijkheden genoeg!

Heb jij interesse in het werken in de ouderenzorg, maar nog geen zorgopleiding gedaan? Of heb je lange tijd geleden je zorgdiploma gehaald en wil je deze graag opfrissen? Bij ons is dit allemaal mogelijk. Wij noemen dit "een leven lang leren".

Naast de reguliere BOL en BBL trajecten is het ook mogelijk om modulair te leren. We werken intensief samen met opleidingen als MBO Amersfoort, ROC Midden Nederland en het Hoornbeeck college om dit mogelijk te maken. Wat te denken van onze verschillende opleidingslocaties zoals:

Leerhuis in Baarn

Wijkleerbedrijf in Amersfoort

Leilinde in Amersfoort

Leren En Werken Silverein Santvoorde Bewoner Met Leerling (2)

Theorie op school, praktijk bij Silverein: dat is een BBL traject

Beroeps Begeleidende Leerweg (BBL)

Jij wilt graag leren en werken combineren: op school de theorie leren, bij Silverein de praktijkervaring opdoen. Dit is mogelijk met een BBL traject. Ieder jaar starten in februari en september klassen. Wil je meer weten of jezelf opgeven, klik dan op onderstaande opleidingsmogelijkheden:

BBL - Helpende Zorg en Welzijn niveau 2

BBL - Verzorgende IG/MZ niveau 3

Beroeps Opleidende Leerweg (BOL)

Ben je een BOL student en heb je zin in een bijzondere stage? Bij Silverein hebben we verschillende stagemogelijkheden in de zorg maar ook in andere vakgebieden. Uiteraard allemaal wel met een link naar de zorg. Voor informatie voor een BOL-stage, stuur een mail naar bpv@silverein.nl of bel naar 088-5 13 17 70.

Meer informatie over BOL stagemogelijkheden

Leren En Werken Silverein Noorderhof Esther

Een overstap naar de zorg: bij ons is dat mogelijk!

Ben jij een zij-instromer?

Wil jij je laten omscholen? Heb je passie voor de zorg maar niet het benodigde papiertje? Samen met jou gaan wij graag op zoek naar de mogelijkheden die er zijn om je te ontwikkelen tot een gediplomeerd zorgverlener.

Meer informatie voor zij-instromers

Modulair leren

Modulair opleiden is voor volwassenen (vanaf 23 jaar) en onderwijs op maat. Door flexibele leereenheden kun je een zorggerichte opleiding volgen vanaf niveau 1 tot en met niveau 3. Modules op maat, leren in je eigen tempo. Net wat bij jou past.

Meer informatie over modulair leren

Meer weten over leren & werken?

Onze Campus Recruiters vertellen je graag meer over opleidingsmogelijkheden bij Silverein.

Leren En Werken Silverein Noorderhof Leerling Charlotte Met Werkbegeleider Eritza

Mail naar onze Campus Recruiter werkenbij@silverein.nl of bel/app naar 06 225 32 540 of 06 22 56 37 85.