Overige stages

Maatschappelijke zorg specifieke doelgroepen niveau 4

In deze stage ben je werkzaam bij één van onze ontmoetingscentra. Je organiseert en begeleidt activiteiten, signaleert de behoeftes van onze bewoners/bezoekers en brengt vooral veel gezelligheid.

Activiteiten 6
Silverein Meneer Met De Bal

Sport, Spel en Bewegen niveau 4

Gedurende deze jaarstage van maximaal 16 uur per week, breng je de bewoners en bezoekers in beweging. Je ondersteunt en begeleidt groepsgerichte én individuele bewegingsactiviteiten. Ben je creatief? Dan kun je ook zelf bewegingsactiviteiten opzetten. Uiteraard pas je de nieuwe zorgtechnologie toe.

Jouw doel? Je wilt graag actief bijdragen aan een gezonde levensstijl van onze bewoners en bezoekers.

Marketing en communicatie

Ben jij vlot in de pen, sterk met social media of volg je een opleiding tot grafisch vormgever? Ben je doortastend, kun je zelfstandig werken en heb je een goed gevoel voor humor? Dan maakt de afdeling marketing communicatie van Silverein graag kennis met jou en bespreken we samen de stagemogelijkheden op onze afdeling. MBO- en HBO-studenten zijn beide welkom.

Meer weten? Mail naar communicatie@silverein.nl.

Interesse in een BOL stageplaats?

Bespreek dit dan met je studentcoach en het BPV-bureau op jouw school. Zij dragen zorg voor een goede match.

Stuur bij interesse en goedkeuring van jouw school en studentcoach een motivatiebrief met CV naar onze BPV-coördinatoren via mail bpv@silverein.nl of bel met 088- 5 13 17 70.

Leren En Werken Silverein Leilinde Robin Leerling 2

Stel je vragen via mailadres bpv@silverein.nl of bel met 088- 5 13 17 70.