Amersfoort

Werken in Amersfoort

Amersfoort staat bekend om prachtige bossen en groene woonwijken. Bij Silverein heb je de mogelijkheid om te werken op diverse woonzorglocaties of om het Zorg thuis team te komen versterken. Op de locatiepagina's vind je alle informatie, inspirerende verhalen en actuele vacatures. Of je nu ervaren bent in de zorg of een nieuw avontuur zoekt, ontdek hoe jij het verschil kunt maken in deze groene regio.

Wil je meer weten over een specifieke locatie? Onze recruiters kunnen je er alles over vertellen!

De Vier Linden

Birkhoven Park

Op onze kleinschalige locaties op Birkhoven Park geven we elke bewoner persoonlijke aandacht.

De Plataan 27

De Plataan

Onze vriendelijke bewoners, het vrolijke team en de prachtige tuin maakt werken op De Plataan uniek!

Huis Nederland

Ons toegewijde team van Huis Nederland werkt hard, maar er is ook altijd ruimte voor plezier.

Quercus 26

Quercus

Een hecht team zorgt voor rust en een goede, huiselijke sfeer op locatie Quercus in Amersfoort.

Villa De Eik

Comfortabel leven is waar het om gaat in Villa de Eik. Hier speelt het zorgteam een belangrijke rol in.

Silverein Zorgthuis Koffer 1192 2

Zorg thuis

Je kunt ook aan de slag in het Zorg thuis team in Amersfoort. Bied waardevolle zorg bij onze cliënten thuis.