Baarn

Werken in Baarn

In het bruisende Baarn heeft Silverein drie verschillende woonzorglocaties waar je kunt werken, maar je kunt ook het Zorg thuis team komen versterken. Op de locatiepagina's vind je alle informatie, inspirerende verhalen en actuele vacatures. Of je nu ervaren bent in de zorg of een nieuw avontuur zoekt, ontdek hoe jij het verschil kunt maken in Baarn.

Wil je meer weten over een specifieke locatie? Onze recruiters kunnen je er alles over vertellen!

Achterkant Krabbelaan

Krabbelaan

Hier zetten we het leven, zoals het thuis was, zoveel mogelijk voort. Dit doen we met een hecht team.

Noorderhof 30

Noorderhof

Noorderhof heeft een hecht en warm team dat voor elkaar klaar staat en samen sterk staat.

Santvoorde 29

Santvoorde

We zetten ons in om een warme omgeving te creëren, waar iedereen welkom is en gewaardeerd wordt voor wie ze zijn.

Silverein Zorgthuis Koffer 1192 2

Zorg thuis

Je kunt ook aan de slag in het Zorg thuis team in Baarn. Bied waardevolle zorg bij onze cliënten thuis.