Driebergen

Werken in Driebergen

In Driebergen heeft Silverein drie verschillende woonzorglocaties waar je kunt werken. Maar je kunt ook het Zorg thuis team komen versterken als je houdt van een afwisselende baan waar je veel op pad gaat. Op de loacatiepagina's vind je alle informatie, inspirerende verhalen en actuele vacatures. Of je nu ervaren bent in de zorg of een nieuw avontuur zoekt, ontdek hoe jij het verschil kunt maken in Driebergen.

Wil je meer weten over een specifieke locatie? Onze recruiters kunnen je er alles over vertellen!

Beukenstein 31

Beukenstein

Beukenstein, vernoemd naar het prachtige park waar het aan ligt. Het verpleeghuis is charmant en sfeervol.

Rehoboth 42

Rehoboth

Rehoboth is een kleinschalig verpleeghuis in Driebergen. Het is een rustige, veilige en bovenal fijne plek.

Sparrenheide 39

Sparrenheide

Sparrenheide kenmerkt zich door een open en warme sfeer. Hard werken gaat hier hand in hand met een flinke dosis plezier.

Silverein Zorgthuis Koffer 1192 2

Zorg thuis

Je kunt ook aan de slag in het Zorg thuis team in Driebergen. Bied waardevolle zorg bij onze cliënten thuis.