Lage Vuursche

Werken in Lage Vuursche

Elisabeth Park ligt dichtbij het levendige centrum van Lage Vuursche. Wat Elisabeth Park uniek maakt, is de bosrijke omgeving waarin het ligt. Silverein heeft hier drie kleinschalige woonzorglocaties waar je kunt werken. Maar je kunt ook het Zorg thuis team komen versterken in de regio. Op de locatiepagina's vind je alle informatie, inspirerende verhalen en actuele vacatures. Of je nu ervaren bent in de zorg of een nieuw avontuur zoekt, ontdek hoe jij het verschil kunt maken in Lage Vuursche.

Wil je meer weten over een specifieke locatie? Onze recruiters kunnen je er alles over vertellen!

Lijsterhof

Lijsterhof is een kleinschalige nieuwbouwlocatie. Hier wonen twee groepen van zeven personen met dementie.

Elisabeth Park Merelhof 26

Merelhof

In Merelhof wonen drie groepen van elk zeven bewoners met een lichamelijke beperking.

Vinkenhof

In Vinkenhof wonen veertien bewoners met dementie. Zeven mensen op de begane grond en zeven op de eerste verdieping.

Silverein Zorgthuis Koffer 1192 2

Zorg thuis

Je kunt ook aan de slag in het Zorg thuis team in Lage Vuursche. Bied waardevolle zorg bij onze cliënten thuis.