Soest en Soesterberg

Bij Silverein heb je de mogelijkheid om te werken op diverse woonzorglocaties, maar je kunt ook het Zorg thuis team komen versterken in Soest en Soesterberg. Klik op een van de locaties en vind alle informatie, inspirerende verhalen en actuele vacatures. Of je nu ervaren bent in de zorg of een nieuw avontuur zoekt, ontdek hoe jij het verschil kunt maken in Soest en Soesterberg.

Wil je meer weten over een specifieke locatie? Onze recruiters kunnen je er alles over vertellen!

Daelhoven 18

Daelhoven

Bij Daelhoven willen we niet alleen een plek zijn waar bewoners wonen, maar waar ze zich echt thuis voelen.

De Heybergh 25

De Heybergh

De Heybergh ligt aan een gezellige winkelstraat. Hier wonen mensen met een lichamelijke beperking en dementie.

Molenschot Gebouw

Molenschot

Molenschot is de plek waar samenwerken, vriendschap en waardevolle herinneringen samenkomen.

Wiekslag Boerenstreek 31

Wiekslag Boerenstreek

De locatie bevindt zich op een levendige plek aan de rand van de woonwijk Boerenstreek. En heeft 20 ruime appartementen.

Wiekslag Smitsveen Gem Tuin1

Wiekslag Smitsveen

Wiekslag Smitsveen is een kleinschalige woonlocatie voor mensen met dementie. Het is echt een onderdeel van de samenleving.

Silverein Zorgthuis Koffer 1192 2

Zorg thuis

Je kunt ook aan de slag in het Zorg thuis team in Soest en Soesterberg. Bied waardevolle zorg bij onze cliënten thuis.