Daelhoven

Daelhoven 18

Werken op Daelhoven

Bij Daelhoven draait alles om het behoud van een thuisgevoel voor de bewoners. Het is een plek waar mensen kunnen leven zoals ze gewend zijn, zelfs als ze extra zorg nodig hebben. We zorgen voor mensen met geheugenproblemen en lichamelijke beperkingen.

In 2024 verwachten we te starten met de verbouwing van het nieuwe Daelhoven. Een plek waar ouderen plezierig kunnen wonen en waar medewerkers in een moderne omgeving zorg en ondersteuning kunnen bieden.

Bekijk de vacatures

Maak kennis met het team

We vormen een hecht huishouden met onze bewoners, waar dagelijkse activiteiten zoals boodschappen doen, koken en huishoudelijke taken centraal staan. Bij Daelhoven geloven we in persoonlijke aandacht en streven we naar zorg die aansluit op de individuele behoeften van elke bewoner.

We weten dat kleine dingen veel verschil maken: een rustmoment in een favoriete stoel, een speciaal kopje koffie op een vast tijdstip, of een eenvoudig en liefdevol gebaar. We geven niet alleen zorg aan de bewoners, maar zorgen ook voor de gezelligheid en het gevoel van een echt thuis.

Team Daelhoven
Image004 (1)

Waarom is Daelhoven de perfecte werkplek voor jou?

In Daelhoven is alles aanwezig om het leven zo gewoon mogelijk voort te zetten, net als thuis.

VIG'er Pauline vertelt: “Er is veel aandacht voor dagelijkse activiteiten. We doen bood­schappen en schillen samen de aardappelen. Gewoon, zoals het bij iedereen thuis gaat. Als je de mensen goed kent, weet je wat hun behoeften zijn en speel je daarop in. De een vindt het fijn in zijn luie stoel te zitten. De ander maak je gelukkig met een kop koffie met warme melk om half drie ‘s middags. Dan zie ik tranen in de ogen en krijg ik een aai over mijn hand. Gewoon omdat het zo vertrouwd voelt.”

Vacatures op Daelhoven

Op Daelhoven hebben we verschillende vacatures. Kom werken als:

Werken Bij Silverein Jarieke Maakt Hart

Wil je meer weten over de vacatures die beschikbaar zijn op Daelhoven? Bel of app dan met onze één van onze recruiters op 06 239 95 624 of stuur een mail naar werkenbij@silverein.nl. Je mag altijd langs komen voor een kop koffie om de sfeer te komen proeven.

Verhalen Uit Het Hart Podcast Silverein

Verhalen uit het hart

Nieuwsgierig naar de bijzondere momenten van medewerkers van Silverein? Luister naar onze podcastserie Verhalen uit het hart. Je hoort hun persoonlijke verhalen, waarom ze bij Silverein werken, wat hen raakt en wat ze altijd bij blijft. Met liefde vertellen ze over kleine en grote, bijzondere en soms ook simpele geluksmomenten.

Luister mee