De Biltse Hof

Werken op De Biltse Hof

De Biltse Hof bestaat uit twee woonzorglocaties: Boshuysen en Heidetuin. In Boshuysen wonen wensen met dementie in 8 kleinschalige woningen waar het beschermd en veilig wonen is. De Heidetuin biedt een thuis aan mensen met somatische (lichamelijke) problemen. Hier hebben we 24 eenkamerappartementen en een aantal huiskamers. Daarnaast kunnen mensen ook bij ons terecht voor revelidatie- en herstelzorg.

Als je een liefhebber bent van groen en rust is De Biltse Hof de perfecte locatie om te werken. Daarnaast hebben we voor de bewoners een uitgebreid activiteitenprogramma en houden we elke maand een themadiner. Een hele gezellige boel dus!

Bekijk de vacatures

Maak kennis met het team

In dit team voel je je gewaardeerd en begrepen, wat zorgt voor rust en vertrouwen onderling. De sfeer bij De Biltse Hof is al thuiskomen, met een prachtige omgeving en waar iedereen vanuit het hart werkt.

De Biltse Hof heeft een bosrijke omgeving met een beschutte binnentuin en een gezellig terras waar zowel bewoners als ons team van kunnen genieten. Ook in het restaurant kun je gezellig met collega's lunchen.

Kom ons team versterken en ontdek de betekenis van werken in een plek waar je je meteen thuis voelt.

De Biltse Hof 1000X1000px
De Biltse Hof Jennifer 1000X1000 Px

Waarom is De Biltse Hof de perfecte werkplek voor jou?

Jennifer werkt als senior verpleegkundige op De Biltse Hof. Ze is voornamelijk bezig met het coördineren van de zorg, zodat alles reilt en zeilt op de afdeling. Dit doet ze met veel plezier en passie.

"Ik ben een bezige bij. Coördineren past daarom erg goed bij mij; problemen oplossen en de kwaliteit van zorg blijven verbeteren. Ik wil dat bewoners zo comfortabel mogelijk zijn, zich echt thuis voelen. Dat is het belangrijkste. Het mooie aan mijn collega’s is dat onze neuzen dezelfde kant op staan, we doen alles voor het welbevinden van onze bewoners. Als iets een keer anders loopt, dan is dat maar zo."

"Daarnaast heerst er een warme en huiselijk sfeer op onze locatie, dat was één van de eerste dingen die mij opviel toen ik hier solliciteerde. We hebben ook een gezellig restaurant, waar heerlijk geluncht kan worden. Dit doen we dan ook regelmatig met collega’s onder elkaar."

Vacatures op De Biltse Hof

Op De Biltse Hof hebben we verschillende vacatures. Kom werken als:

Werken Bij Silverein Jarieke Maakt Hart

Wil je meer weten over de vacatures die beschikbaar zijn op De Biltse Hof? Bel of app dan met onze recruiter Gerwin Bonestroo (06 834 34 664) of stuur een mail naar werkenbij@silverein.nl. Je mag altijd langs komen voor een kop koffie om de sfeer te komen proeven.

Verhalen Uit Het Hart Podcast Silverein

"Door te zijn waar de ander is, kun je iemand naderen. Tom heeft een plekje gekregen in mijn hart."

Verhalen uit het hart

Nieuwsgierig naar de bijzondere momenten van medewerkers van Silverein? Luister naar onze podcastserie Verhalen uit het hart. Je hoort hun persoonlijke verhalen, waarom ze bij Silverein werken, wat hen raakt en wat ze altijd bij blijft. Met liefde vertellen ze over kleine en grote, bijzondere en soms ook simpele geluksmomenten.

Luister naar het verhaal van huiskamerondersteuner Jarieke. Zij vertelt over hoe ze contact maakte met Tom, een jonge bewoner (60 jaar) van de Biltse Hof met dementie. Tom's spraakgedeelte was sterk aangetast waardoor je op een andere manier met hem moest communiceren.

Luister mee