De Bremhorst

Werken op De Bremhorst

Op De Bremhorst is er altijd veel leven in de brouwerij. In de grote recreatiezaal vinden wekelijks tal van activiteiten plaats. De zaal is echt een ontmoetingsplek voor de bewoners, hun familie en vrienden en voor veel mensen uit de buurt.

Met alle collega's zorgen we ervoor dat mensen hier hun leven op eigen wijze kunnen leiden. Omdat er altijd wel wat te lachen valt met elkaar, hangt er een vrolijke sfeer.

Bekijk de vacatures

Maak kennis met het team

Bij ons draait alles om gastvrijheid, teamwork en het bieden van persoonlijke aandacht. Ons team zet zich met hart en ziel in voor onze bewoners, zodat ze echt zichzelf kunnen zijn. We geloven in het belang van persoonlijke connectie en het opbeuren van anderen, omdat dit niet alleen onze bewoners, maar ook onszelf een goed gevoel geeft.

Kom een keer langs om ons team beter te leren kennen en ervaar de warmte en toewijding waarmee we onze bewoners omringen.

Bremhorst Team 1000Px
Dimphia Bremhorst

Waarom is De Bremhorst de perfecte werkplek voor jou?

Dimphia is leerling senior verpleegkundige en deelt haar ervaring: "Er hangt hier een onwijs leuke sfeer onder de collega's. Er is veel collegialiteit en je hebt de mogelijkheid om mee te mogen praten over dingen waar je tegenaan loopt. Het is heel fijn dat je gehoord wordt, want dan doe je het met elkaar."

"Als de bewoner zegt 'Het voelt altijd goed als jij hier op de afdeling loopt', dan ga ik met een big smile de deur uit."

Vacatures op De Bremhorst

Op De Bremhorst hebben we verschillende vacatures. Kom werken als:

Werken Bij Silverein Jarieke Maakt Hart

Wil je meer weten over de vacatures die beschikbaar zijn op De Bremhorst? Bel of app dan met onze recruiter Gerwin Bonestroo (06 834 34 664) of stuur een mail naar werkenbij@silverein.nl. Je mag altijd langs komen voor een kop koffie om de sfeer te komen proeven.

Goede zorg begint bij jou

Bij Silverein hebben we oog en oor voor jou. Want alleen als jij je goed voelt, kun jij nog meer betekenen voor de mensen om je heen.

Helen is huiskamerondersteuner op De Bremhorst. In deze video vertelt ze hoe ze goed voor zichzelf zorgt naast en tijdens haar werk bij Silverein. Kijk je mee?