Molenschot

Molenschot Silverein 230602 7441 NR 2

Werken op Molenshot

Molenschot is een woonzorglocatie midden in Soest. Hier wonen mensen met een lichamelijke beperking en mensen met beginnende dementie naast elkaar. We hebben 100 appartementen verdeeld over vier verdiepingen. Elke verdieping heeft een eigen zorg team. Er hangt een fijne sfeer tussen de bewoners onderling, wat het een prettige en gezellige omgeving maakt om in te werken.

Door restaurant Het Dalzicht, de vele activiteiten in het ontmoetingscentrum Molenschot en het grote terras naast de ingang (dat uitkijkt op een dierenweide met geitjes en kippen) is het er altijd gezellig en levendig.

Bekijk de vacatures

Maak kennis met het team

Bij Molenschot vormen we niet zomaar een team, we zijn een hechte familie. Onze medewerkers ervaren dagelijks de warmte en verbondenheid die onze werkplek uniek maakt. Elke dag brengt nieuwe uitdagingen, want we verwelkomen een diversiteit aan bewoners met unieke persoonlijkheden. In ons team is open communicatie vanzelfsprekend, waardoor iedereen gehoord wordt en ideeën gedeeld.

Daarnaast delen we bijzondere momenten met onze bewoners, zoals onvergetelijke uitstapjes en ervaringen. Molenschot is de plek waar samenwerken, vriendschap en waardevolle herinneringen samenkomen.

Molenschot Werkomgeving
Molenschot Amira Met Client

Waarom is Molenschot de perfecte werkplek voor jou?

Amira werkt als woonmedewerker op de tweede etage van Molenschot. Ze vertelt over haar liefde voor de zorg.

"Ik wil mensen hier een thuis geven. Alleen slapen en eten, vind ik geen leven. Met mooi weer wandel ik graag met bewoners of zitten we lekker op het grote terras dat uitkijkt op een dierenweide met geitjes en kippen. Ook geef ik bewoners beautybehandelingen, zoals een gezichtsmasker of een mooi nagellakje. Mensen genieten juist van die kleine dingen. Thuis kijk ik veel online gymnastiekvideo’s, die ik meeneem naar mijn werk. Dan kunnen we samen in de huiskamer bewegen."

Vacatures op Molenschot

Op Molenschot hebben we verschillende vacatures. Kom werken als:

Werken Bij Silverein Jarieke Maakt Hart

Wil je meer weten over de vacatures die beschikbaar zijn op Molenschot? Bel of app dan met onze één van onze recruiters op 06 239 95 624 of stuur een mail naar werkenbij@silverein.nl . Je mag altijd langs komen voor een kop koffie om de sfeer te komen proeven.

Verhalen Uit Het Hart Podcast Silverein

"Ik doe dit vanuit mijn hart... Andere mensen helpen geeft mij energie!"

Verhalen uit het hart

Nieuwsgierig naar de bijzondere momenten van medewerkers van Silverein? Luister naar onze podcastserie Verhalen uit het hart. Je hoort hun persoonlijke verhalen, waarom ze bij Silverein werken, wat hen raakt en wat ze altijd bij blijft. Met liefde vertellen ze over kleine en grote, bijzondere en soms ook simpele geluksmomenten.

Luister naar het verhaal van woonmedewerker Oscar. Hij vertelt over een uitstapje met twee bewoners van Molenschot. Hij tilde ze in zijn auto van 2 meter hoog. De dames hebben het er nog steeds over.

Luister mee