Werken Bij Silverein Jarieke

Vragen over een bijbaan of vakantiewerk

Wij maken het je graag gemakkelijk in jouw zoektocht naar een bijbaan of vakantiewerk.

Onderwerpen

Studeer je voor een zorgdiploma en wil je in de praktijk brengen wat je op school hebt geleerd? Een bijbaan die met school goed te combineren is? Werken op momenten dat het jou het beste uitkomt? Vind jij vrijheid belangrijk? Dan zou je best eens bij ons Flexteam kunnen passen. Want door jouw komst maak je het verschil binnen onze teams en voor onze cliënten. Lees hier verder over deze bijbaan.

Je kunt bij ons in de zomervakantie werken vanaf 16 jaar.

In de zomermaanden is er tijdens de schoolvakantie vakantiewerk beschikbaar binnen Silverein. Je kunt bij ons als Zorgmedewerker, Zorgondersteuner of Facilitair Medewerker aan de slag. Het leuke van vakantiewerk bij Silverein is dat het je een rijke ervaring levert voor je CV en ook nog eens goed verdient. Hier vind je meer info.

In de maanden juni/juli/augustus ben je minimaal 3 weken aaneengesloten beschikbaar met een maximum van 6 weken. Kun je al eerder starten of langer doorwerken dan bieden wij jou een flex-contract aan.