Werken Bij Silverein Jarieke

Vragen over opleidingsmogelijkheden

Wij maken het je graag gemakkelijk bij jouw zoektocht naar opleidingsmogelijkheden.

Onderwerpen

Onze opleidingen bieden voor ieder wat wils: of je net begint met leren, al ervaring hebt in de zorg en wilt bijleren of het roer omgooit. Zoals BBL Helpende, BBL Verzorgende IG/MZ, Beroeps Opleidende Leerweg BOL, Zij-instromer, van VAG naar VIG en bij- en nascholing. Kijk gerust eens op onze Leren & werken pagina wat deze verschillende opleidingen inhouden.

De BBL-opleiding Helpende en Verzorgende IG/MZ starten 2 keer per jaar, in februari en september.

Via deze link vind je alle informatie over onze verschillende opleidingsmogelijkheden. Of neem direct contact op met Silverein Academy: academy@silverein.nl of 06 135 403 78.

Dit is o.a. afhankelijk van je opleiding, het studiejaar waarin je zit en de leerplekken die wij mogelijk vrij hebben. Stuur jouw CV met alle informatie over jouw BBL traject naar academy@silverein.nl en we gaan de mogelijkheden voor je onderzoeken.

Studeer je voor een zorgdiploma en wil je in de praktijk brengen wat je op school hebt geleerd? Een bijbaan die met school goed te combineren is? Werken op momenten dat het jou het beste uitkomt? Vind jij vrijheid belangrijk? Dan zou je best eens bij ons Flexteam kunnen passen. Want door jouw komst maak je het verschil binnen onze teams en voor onze cliënten. Lees hier verder over deze bijbaan.