Werken Bij Silverein Dani Close

Vragen over stagemogelijkheden

Wij maken het je graag gemakkelijk in je zoektocht naar een stageplaats.

Onderwerpen

Bij Silverein is het mogelijk om voor verschillende opleidingen stages te lopen. Uiteraard bieden wij stageplaatsen aan voor de zorgopleidingen, zoals Helpende Zorg & Welzijn, Verzorgende IG/MZ en Verpleegkundige niveau 4 en 6. Wij hebben ook jaarlijks enkele stageplaatsen voor studenten Maatschappelijke Zorg, Begeleider Specifieke Doelgroepen (niveau 3 en 4), Social Work, Sport – Spel & Beweging, ICT en communicatie.

Bespreek dit met jouw studentcoach en het BPV-bureau op jouw school. Zij dragen zorg voor een goede match. Stuur bij interesse en goedkeuring van jouw school en studentcoach een motivatiebrief met CV naar academy@silverein.nl.

Dit is afhankelijk van jouw opleiding en of wij nog een passende stageplaats open hebben staan. Mail gerust jouw CV en alle informatie over de stage(periode) naar academy@silverein.nl, dan gaan wij de mogelijkheden voor je onderzoeken.

Studeer je voor een zorgdiploma en wil je in de praktijk brengen wat je op school hebt geleerd? Een bijbaan die met school goed te combineren is? Werken op momenten dat het jou het beste uitkomt? Vind jij vrijheid belangrijk? Dan zou je best eens bij ons Flexteam kunnen passen. Want door jouw komst maak je het verschil binnen onze teams en voor onze cliënten. Lees hier verder over deze bijbaan.