Werken Bij Silverein Frank

Vragen over vacatures

Wij maken het je graag zo gemakkelijk mogelijk in jouw zoektocht naar een passende vacature.

Onderwerpen

We hebben veel verschillende vacatures op onze site open staan. Toch kan het voorkomen dat de door jou gewenste functie er niet bij staat.

Niet getreurd!

Solliciteer dan via de vacature "open sollicitatie". Allereerst zoeken wij naar mogelijk geschikte vacatures. Onze recruiters zijn hier heel creatief in.

Is er toch geen vacature beschikbaar, dan bewaren jouw sollicitatie graag in portefeuille. Zodra een mogelijk interessante en geschikte functie vrijkomt, nemen wij contact met je op.

Omdat wij, uiteraard, rekening houden met de Wet op de Privacy, zullen wij jouw gegevens zonder toestemming niet langer bewaren dan 6 maanden.

Als een vacature niet meer zichtbaar is op onze site, dan hebben wij deze vacature gesloten en is het helaas niet meer mogelijk te solliciteren.

Vanaf 16 jaar kun je bij ons werken, uiteraard houden we hierbij rekening met de cao en de arbeidstijdenwet.

Je bent zeker welkom om bij ons te komen werken. Bij Silverein werken mensen vanaf 16 jaar tot en met (na) de pensioengerechtigde leeftijd. Juist naar deze diversiteit, die natuurlijk een afspiegeling is van de maatschappij, zijn wij op zoek. Jouw (levens)ervaring is bij ons meer dan welkom.

In de zomermaanden is er tijdens de schoolvakantie vakantiewerk beschikbaar binnen Silverein. Je kunt bij ons als Zorgmedewerker, Zorgondersteuner of Facilitair Medewerker aan de slag. Het leuke van vakantiewerk bij Silverein is dat het je een rijke ervaring levert voor je CV en ook nog eens goed verdient. Hier vind je meer info.

Studeer je voor een zorgdiploma en wil je in de praktijk brengen wat je op school hebt geleerd? Een bijbaan die met school goed te combineren is? Werken op momenten dat het jou het beste uitkomt? Vind jij vrijheid belangrijk? Dan zou je best eens bij ons Flexteam kunnen passen. Want door jouw komst maak je het verschil binnen onze teams en voor onze cliënten. Lees hier verder over deze bijbaan.