Procedure zij-instromers

Voor wie?

Voor iedereen die gemotiveerd is om in de zorg te werken, ongeacht ervaring of diploma’s maar met enthousiasme en liefde voor de (mede)mens en zorg. Daarnaast heb je minimaal een MBO niveau 2 werk- en denkniveau en zet je je gedurende de opleiding in voor een positief eindresultaat.

Wat vragen we jou?

• Liefde voor mensen en de zorg
  • Beheersing van de Nederlandse taal (zowel spreken als schrijven)
  • Een werk- en denkniveau op minimaal MBO-niveau 2
  • Je bent minimaal 23 jaar of ouder
  • Je bent voldoende digitaal vaardig om aan de lessen deel te nemen (o.a. e-learning)
  • Je bent bereid om tijd te stoppen in het leertraject en je hebt gelegenheid tot zelfstudie
  • En je bent bereid in een langer opleidingstraject te stappen richting Helpende of Verzorgende IG

Ben je ouder dan 23 jaar, dan kun je het onderwijs ook in losse modules volgen.
Lees hier meer over wat we je vragen

Ben je jonger dan 23 jaar, dan volg je de klassikale opleiding.
Lees hier meer info

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?

1

Je meldt je aan door je motivatiebrief en CV te mailen naar werkenbij@silverein.nl.

2

Een van onze Campus Recruiter neemt telefonisch contact met je op, zodat we samen kunnen kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

3

Als we beide positief zijn, zetten we een assessment uit om te beoordelen welke opleiding het beste bij je past.

4

Na een positieve uitslag wordt je uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek en krijg je informatie over de opleiding en hoe alles in zijn werk gaat.

Silverein hart

Als je bent aangenomen, vertellen wij je op welke locatie je wordt geplaatst. Dit kan op iedere locatie van Silverein zijn.