Werken op Quercus

Quercus 26

Werken op Quercus

Een hecht team zorgt elke dag voor rust en een goede, huiselijke sfeer. Quercus is een kleinschalige woonvorm voor mensen met dementie. Quercus heeft twee afdelingen met beneden 7 bewoners en boven 8 bewoners. Het is een prachtige woning met de uitstraling van thuis.

Quercus ligt schuin achter Villa De Eik, een andere locatie van Silverein. Bewoners van beide huizen kunnen elkaar in de gezamenlijke serre ontmoeten. De prachtige aangelegde tuin geeft de bewoners de gelegenheid om regelmatig buiten te zijn. Het zorgteam maakt ook graag gebruik van de tuin om bijvoorbeeld samen buiten te lunchen met de bewoners.

Bekijk de vacatures

Maak Kennis met het team

Ons team bestaat uit 15 collega's met verschillende functies, waaronder helpende (+), verzorgenden IG, verpleegkundigen, zorgassistenten, woonzorgmedewerkers en leerlingen. We zijn een team die kwaliteit erg hoog heeft staan.

Daarnaast vormen we een hecht team met een gedeelde passie voor zorg. Bij Quercus staat de bewoner altijd centraal. Onze informele en warme sfeer zorgt ervoor dat iedereen zich gewaardeerd voelt, zowel bewoners als teamleden.

De combinatie van een warm team, kwaliteit van zorg en de prachtige woning maakt werken op Quercus uniek!

Werken Bij Silverein Rebekah Maakt Hart
Werken Op Quercus

Waarom is Quercus de perfecte werkplek voor jou?

Zorgmedewerkers Hylke en Dunya vertellen: “Wonen en werken op Quercus is net als thuis. Tussen de middag maken we een uitgebreide lunch en in de avond koken we graag zelf. Bewoners kunnen aangeven waar ze zin in hebben, want wij bestellen de boodschappen. We vouwen de was aan tafel en bakken regelmatig een taart. Alles om het een echt thuis te maken.”

De zorgmedewerkers proberen de hele dag activiteiten aan te bieden aan de bewoners. Zo heeft Quercus een duofiets en een interactieve beleef tv. Dunya zegt: “Eigenlijk is er hier altijd wat te doen. De avonden sluiten we ook gezellig af met een toastje of een advocaatje."

Vacatures op Quercus

Op Quercus hebben we verschillende vacatures. Kom werken als:

Werken Bij Silverein Jarieke Maakt Hart

Wil je meer weten over de vacatures die beschikbaar zijn op Quercus? Bel of app dan met onze één van onze recruiters op 06 239 95 624 of stuur een mail naar werkenbij@silverein.nl. Je mag altijd langs komen voor een kop koffie om de sfeer te komen proeven.

Verhalen Uit Het Hart Podcast Silverein

Verhalen uit het hart

Nieuwsgierig naar de bijzondere momenten van medewerkers van Silverein? Luister naar onze podcastserie Verhalen uit het hart. Je hoort hun persoonlijke verhalen, waarom ze bij Silverein werken, wat hen raakt en wat ze altijd bij blijft. Met liefde vertellen ze over kleine en grote, bijzondere en soms ook simpele geluksmomenten.

Luister mee