De Bilt en Bilthoven

Werken in De Bilt en Bilthoven

Bij Silverein heb je de mogelijkheid om te werken op diverse woonzorglocaties in De Bilt en Bilthoven, maar je kunt ook het Zorg thuis team komen versterken. Op de locatiepagina's vind je alle informatie, inspirerende verhalen en actuele vacatures. Of je nu ervaren bent in de zorg of een nieuw avontuur zoekt, ontdek hoe jij het verschil kunt maken in deze regio.

Wil je meer weten over een specifieke locatie? Onze recruiters kunnen je er alles over vertellen!

De Biltse Hof Gebouw

De Biltse Hof

De sfeer bij De Biltse Hof is al thuiskomen, met een prachtige omgeving en waar iedereen vanuit het hart werkt.

De Bremhorst Gebouw

De Bremhorst

Omdat er altijd wel wat te lachen valt met elkaar, hangt er een vrolijke sfeer op De Bremhorst.

De Koperwiek 40

De Koperwiek

Bij De Koperwiek bouwen we met het hele team aan een warme en zorgzame omgeving.

Rinnebeek 24

Rinnebeek

In de kleinschalige woonvorm Rinnebeek in De Bilt, bieden wij een thuis aan mensen met (ernstige) dementie.

Frank Op De Duofiets

Weltevreden

Ons toegewijde team biedt de beste zorg en creëert een thuisgevoel voor iedereen die deel uitmaakt van Weltevreden.

Silverein Zorgthuis Koffer 1192 2

Zorg thuis

Je kunt ook aan de slag in het Zorg thuis team in De Bilt en Bilthoven. Bied waardevolle zorg bij onze cliënten thuis.