Verzorgende IG

Verzorgende IG vacatures

Bij Silverein zijn we altijd op zoek naar toppers die als verzorgende IG aan de slag willen! We hebben dan ook altijd verschillende verzorgende IG banen beschikbaar.
Help jij graag andere op vlakken waar bij ze dat zelf niet meer kunnen en beschik je over de volgende kwaliteiten:

• Verpleegtechnische handelingen uitvoeren.
  • Advies, voorlichting en instructies geven.
  • Adequaat reageren bij crisissituaties.
  • Duidelijk en open communiceren met alle betrokkenen.

Herken je jezelf ook in de volgende eigenschappen?

• Openstaand en betrouwbaar
  • Denken in oplossingen
  • Goed in samenwerken
  • Leergierig
  • Spraakzaam en openhartig
  • Je kunt je goed inleven in de ander maar dicht bij jezelf blijven.

Kijk dan naar onze vacatures verzorgende IG niveau 3, op een van de locaties, bij Zorg thuis, Revalidatie & herstel, in het flexteam of de vacature opleiding verzorgende IG.

Werken Bij Silverein Uitgezoomd Regina

Wat doet een verzorgende IG op een locatie bij Silverein?

Als verzorgende IG heb je verschillende kerntaken. Dit zijn onder andere het begeleiden, verplegen en verzorgen van je bewoners. Dit doe je volgens het opgestelde zorgleefplan. Verzorgende IG is een veelzijdige baan met een uitgebreid takenpakket. Denk bijvoorbeeld ook aan alles rondom de medicatie van de bewoner. Het controleren, verzorgen en bestellen hier van zal ook tot jouw taken behoren.

Jij zal er alles aan doen om te zorgen dat bewoners zo zelfstandig mogelijk door het leven gaan. Je zorgt voor elke bewoner individueel en ondersteunt hen op een manier die ze nodig hebben.

De volgende taken komen vaak terug:

• Helpen met algemene dagelijkse levensverrichtingen zoals, opstaan, wassen en aankleden.
  • Ondersteuning bieden bij dagbesteding/activiteiten.
  • Maaltijden verzorgen en serveren.
  • Medicatie voorbereiden, aanreiken en/of toedienen.

Als verzorgende IG bij Silverein ben jij ook het aanspreekpunt van de familie van de bewoner. Je onderhoudt het contact en verleent informatie. Het kan ook zijn dat je het aanspreekpunt van derden zoals een arts, ergotherapeut of fysiotherapeut bent.

Je baan brengt veel verantwoordelijkheid met zich mee. Zo ben jij verantwoordelijk voor het opstellen van het zorgleefplan samen met anderen en denk je actief mee over de kwaliteit van de zorg- en dienstverlening voor de bewoner.

Waar ga je werken als verzorgende IG?

Als verzorgende IG maak je altijd deel uit van een zelfstandig werkend team. Dit team bestaat uit verschillende zorgprofessionals. Samen hebben jullie hetzelfde doel: het bieden van kwalitatieve zorg aan de bewoners van Silverein. Er is altijd wel een team bij jou in de buurt, niet ver van je huis, waar je je thuis zult voelen. Dit kan in Soest, Soesterberg, Baarn, Amersfoort, Soesterberg, Lage Vuursche, Bilthoven, De Bilt of Driebergen. Samen bekijken we ook welke doelgroep het beste bij jouw en je werkwensen past. Dit kan op een grote of kleine locatie zijn, in dementiezorg of somatische zorg of een combinatie van beiden.

Als verzorgende IG kun je ook aan de slag in de wijkzorg of binnen het flexteam.

Als verzorgende IG niveau 3 of leerling verzorgende IG heb jij je eigen drijfveren om bij ons te komen werken. Maar daarnaast hebben we allemaal een ding gemeen: onze aandacht voor de mensen om ons heen.

Dit maakt ons wie we zijn!

arrow-pink

Kijk op onze vacaturepagina of er iets voor jou bij zit.