BOL bij Leilinde

Op de Leerafdeling staat leren centraal

De Leilinde heeft een goed leerklimaat waar plezier maken met onze cliënten en met elkaar belangrijk is.

Als student doe je ervaring op door te doen. Bij elk leermoment laat je zien wat je in huis hebt aan kennis en wat je meer aan theorie wilt leren om in de praktijk te laten zien. Er wordt klinisch overleg gehouden aan de hand van een reële casuïstiek of een filmpje.

Je krijgt de ruimte dagoudste zijn. Je houdt dan tijdens je dienst het hele werkproces in de gaten en delegeert taken. Aan het eind van elke dienst wordt er met elkaar geëvalueerd. Binnen het team word je uitgedaagd je mening te geven. Kortom, zowel je persoonlijke ontwikkeling als je leerproces krijgen een boost op de Leerafdeling.

Leren En Werken Silverein Leilinde Leerling Robin Werkend

Ben je nieuwsgierig naar de invulling van een dagdeel?

Zo ziet de dag eruit:

• In de ochtend begin je met het inplannen van de cliënten en maak je je leerprogramma voor die dag kenbaar.
  • Je voert de adl-zorg uit aan de hand van de wensen en het programma van de cliënten.
  • Je bespreekt de cliënten dagelijks onder het genot van een kopje koffie.
  • Indien de situatie erom vraagt, bespreek je een casus.
  • In overleg met elkaar werk je aan je opdrachten.
  • De lunch voor de cliënten wordt geserveerd.
  • Je luncht met je team.
  • In de middag bespreek je met elkaar het werkproces en welke taken er gedaan moeten worden.
  • Er is ruimte een casus in te brengen.
  • Er wordt geëvalueerd. Tips en tops neem je mee voor de volgende dienst.

De verhalen van Jitske, Rosanne en Jessica

Als 1e en 2e jaars stagiaire hebben Jitske, Rosanne en Jessica al het een en ander meegemaakt op hun stage bij de Leilinde. Ze vertellen je hier graag meer over hun ervaringen.

Interesse in een BOL stageplaats?

Bespreek dit dan met je studentcoach en het BPV-bureau op jouw school. Zij dragen zorg voor een goede match.

Stuur bij interesse en goedkeuring van jouw school en studentcoach een motivatiebrief met CV naar onze BPV-coördinatoren via mail bpv@silverein.nl of bel met 088- 5 13 17 70.

Leren En Werken Silverein Leilinde Robin Leerling 2

Stel je vragen via mailadres bpv@silverein.nl of bel met 088- 5 13 17 70.