Werken op Birkhoven Park

De Vier Linden

Werken op Birkhoven Park

In Birkhoven Park in Amersfoort liggen vijf kleinschalige woonlocaties; De Vier Linden, Populier, Hazelaar, Kastanje en Leilinde. Op alle locaties streven we met onze teams naar een thuisgevoel voor al onze bewoners. We zorgen voor en ondersteunen mensen met geheugenproblemen en lichamelijke beperkingen.

Leilinde is een speciale locatie waar gediplomeerde verpleegkundigen zij aan zij werken met enthousiaste stagiaires. Hierdoor hebben we 'meer handen aan bed'. Deze samenwerking zorgt voor extra persoonlijke aandacht voor onze bewoners.

Op Birkhoven Park ontmoeten verschillende generaties elkaar, elk met een uniek perspectief op het leven. Deze diversiteit maakt het werken op onze locatie elke dag boeiend en verrijkend.

Bekijk de vacatures

Maak Kennis met het team

In onze teams staat betrokkenheid en de bewoner op de eerste plaats. Op onze kleinschalige locaties kunnen we elke bewoner persoonlijke aandacht geven, zoals samen een gezellig taartje eten, een wandeling maken of een spelletje spelen. We hebben zelfs al kaartjes klaarliggen voor een bezoek aan de dierentuin!

In ons hechte team vind je diversiteit in leeftijd en ervaring. Je kunt rekenen op een ondersteunende teamleider en collega’s die openstaan voor jouw mening. Natuurlijk zijn niet alle dagen vlekkeloos, maar dankzij jouw bijdrage creëren we een veilige en gezellige omgeving waar bewoners én collega's zich gewaardeerd voelen.

Interview Kenneth
Ann Populier

Waarom is Birkhoven Park de perfecte werkplek voor jou?

Ann is leerling VIG/MZ bij verpleeg- en verzorgingshuis Populier en vertelt: "Ik kom uit de horeca. Als ik had geweten dat de zorg zoveel voldoening geeft, had ik de overstap al veel eerder gemaakt. Elke dag is anders en ik vind het zo fijn om de laatste levensfase van deze lieve mensen zo mooi mogelijk te maken. Ik word gelukkig als ik binnenkom en hoor: “Ann, ik ben zo blij dat je er bent!”

Er vinden regelmatig activiteiten plaats. Niet in Populier zelf, maar in het hoofdgebouw van Birkhoven Park. Daar kunnen bewoners bijvoorbeeld schilderen, naar muziek luisteren en een lezing, concert of filmmiddag bijwonen. Bij mooi weer zitten de bewoners gezellig in de binnentuin en er is een restaurant in de buurt waar ze met familie of vrienden heen kunnen."

Vacatures op Birkhoven Park

Op Birkhoven Park hebben we verschillende vacatures. Kom werken als:

Werken Bij Silverein Jarieke Maakt Hart

Wil je meer weten over de vacatures die beschikbaar zijn op Birkhoven Park? Bel of app dan met onze één van onze recruiters op 06 239 95 624 of stuur een mail naar werkenbij@silverein.nl. Je mag altijd langs komen voor een kop koffie om de sfeer te komen proeven.

Verhalen Uit Het Hart Podcast Silverein

Lia: "Gewoon proberen wat er wel lukt."

Verhalen uit het hart

Nieuwsgierig naar de bijzondere momenten van medewerkers van Silverein? Luister naar onze podcastserie Verhalen uit het hart. Je hoort hun persoonlijke verhalen, waarom ze bij Silverein werken, wat hen raakt en wat ze altijd bij blijft. Met liefde vertellen ze over kleine en grote, bijzondere en soms ook simpele geluksmomenten.

Luister naar het verhaal van vrijwilliger Lia op Birkhoven Park, zij kreeg bijzonder contact met Rob. Na de schilderlessen maakten ze iedere week een dansje op muziek van de Beatles. De Parkinson van Rob vormde geen belemmering tijdens het dansen.

Luister mee