Werken op De Plataan

De Plataan 27

Werken op De Plataan

Welkom op De Plataan, waar zorg en betrokkenheid hand in hand gaan. De Plataan is een kleinschalige woonvorm voor mensen met dementie.

Het is een unieke locatie om te werken: want wie in De Plataan om zich heen kijkt, kan genieten van hoge ruimtes en in lood gegoten raampjes. De voormalige school heeft een monumentale status en is aangepast aan de eisen van de huidige tijd.

Je kunt samen met de bewoners genieten van de mooiste tuin van het hele Soesterkwartier. De tuin heeft een moestuin en kas waarin we groenten en fruit kweken. Deze prachtige tuin wordt bijgehouden door geweldige vrijwilligers. Heerlijk een rondje lopen of buiten lunchen met onze bewoners is zeker een aanrader.

Bekijk de vacatures

Maak Kennis met het team

Ons team bestaat uit 20 getalenteerde collega's met verschillende functies, waaronder helpende (+), verzorgenden IG, verpleegkundigen, zorgassistenten, woonzorgmedewerkers en leerlingen. Samen vormen we een hecht team dat zich inzet voor de beste zorg voor onze bewoners. In een informele sfeer streven we ernaar om een thuis te creëren waarin iedereen zich fijn voelt.

Onze vriendelijke bewoners, het vrolijke team en de prachtige tuin maakt werken op De Plataan zo uniek!

Deborah En Client De Plataan

Vacatures op De Plataan

Op De Plataan hebben we verschillende vacatures. Kom werken als:

Werken Bij Silverein Jarieke Maakt Hart

Wil je meer weten over de vacatures die beschikbaar zijn op De Plataan? Bel of app dan met onze één van onze recruiters op 06 239 95 624 of stuur een mail naar werkenbij@silverein.nl. Je mag altijd langs komen voor een kop koffie om de sfeer te komen proeven.