Werken op Huis Nederland

Huis Nederland (1)

Werken op Huis Nederland

Silverein heeft een dienstverleningsovereenkomst met de congregatie van de zusters van Onze Lieve Vrouwe van Amersfoort: Huis Nederland. Ook het in Amersfoort bekende Huis met de paarse ruiten, een monument in Lodewijk XVIe stijl, maakt onderdeel uit van het klooster.

Ons toegewijde team staat klaar voor de zorg van de Onze Lieve Vrouwe zusters van Amersfoort. Wij bieden alledaagse zorg, met aandacht voor somatische als psychogeriatrische behoeften. Het bijzondere is dat we niet alleen zorg verlenen, maar dat we dit doen in de eigen vertrouwde woonomgeving van de zusters. Dat maakt het extra speciaal.

Het kloosterleven wordt gekenmerkt door de religieuze levenssfeer en het gemeenschapsleven.

Bekijk de vacatures

Maak Kennis met het team

Ons toegewijde team bestaat uit 45 zorgprofessionals. We hebben een divers team van verpleegkundigen, verzorgenden, verzorgende niveau 2, woonmedewerkers en leerlingen.

Binnen ons team heerst een sterke onderlinge band. De diversiteit in leeftijden en ervaring maakt ons team levendig. We werken hard, maar er is ook altijd ruimte voor plezier. En in moeilijke tijden staan we voor elkaar klaar met een luisterend oor.

Daarnaast kunnen we ook tegen een stootje, want we lossen zelfstandig diensten op. Opvallend is dat we al jaren niet meer werken met flexmedewerkers of uitzendkrachten, dat zegt dus wel iets. Onze teamdynamiek is erg speciaal.

Werken Bij Silverein Rebekah Duim Omhoog

Vacatures op Huis Nederland

Wil jij zorg verlenen op een prachtige locatie aan de Zusters van Onze Lieve Vrouw in Amersfoort? Wil jij direct een contract voor onbepaalde tijd? Wil jij jouw eigen ontwikkeling bepalen? Dan zoeken we jou als Verzorgende IG Nacht in Amersfoort.

Werken Bij Silverein Jarieke Maakt Hart

Wil je meer weten over de vacatures die beschikbaar zijn op Huis Nederland? Bel of app dan met onze één van onze recruiters op 06 239 95 624 of stuur een mail naar werkenbij@silverein.nl. Je mag altijd langs komen voor een kop koffie om de sfeer te komen proeven.