Weltevreden

Weltevreden 30

Werken op Weltevreden

Onze insteek op Weltevreden is dat mensen hun eigen manier van leven zoveel mogelijk zelf voortzetten in nabijheid van zorgmedewerkers en medebewoners.

Op Weltevreden zorgen we voor mensen die een kwetsbare gezondheid of geheugenproblemen hebben. Deze zorg varieert van licht ondersteunend tot hoog complex.

Bij Weltevreden streven we ernaar om een warme en ondersteunende omgeving te creëren, zowel voor onze bewoners als voor ons team.

Bekijk de vacatures

Maak kennis met het team

Ons team bestaat uit 50 toegewijde professionals. In onze vier zorgteams staat samenwerking centraal. We geloven in onderlinge ondersteuning en vinden een plezierige werkomgeving erg belangrijk!

Samen vormen we een familie, toegewijd aan het bieden van de beste zorg en het creëren van een thuisgevoel voor iedereen die deel uitmaakt van Weltevreden.

Daarnaast organiseren we jaarlijks teamuitjes en speciale themadagen met een extraatje voor alle teamleden. Denk aan een lekkere lunch of vers soepje.

Maak alvast kennis met onze hondstrouwe collega Miep.

Miep Nieuws 1 Mei 2
Frank Op De Duofiets

Waarom is Weltevreden de perfecte werkplek voor jou?

Frank is activiteitenbegeleider op locatie Weltevreden. Hij organiseert al jaren allerlei activiteiten voor de bewoners; van bloemschikken, koken, schilderen tot het organiseren van groepsgesprekken. Zo is er altijd iets leuks te doen.

Frank vertelt: "Er hangt een positieve werksfeer in Weltevreden. Dat maakt het extra leuk. Er wordt naar je omgekeken. Het valt eerder op als je er niet bent, dan wel. En dat zegt wel iets. Daarnaast heb ik de ruimte om naast mijn werk nog een theologie opleiding af te ronden. Dit helpt mij ook bij gespreksvaardigheden met mensen. Ook bij mensen in hun laatste levensfase helpt deze opleiding mij om fijne gesprekken met ze te hebben."

Vacatures op Weltevreden

Op Weltevreden hebben we verschillende vacatures. Kom werken als:

Werken Bij Silverein Jarieke Maakt Hart

Wil je meer weten over de vacatures die beschikbaar zijn op Weltevreden? Bel of app dan met onze recruiter Gerwin Bonestroo (06 834 34 664) of stuur een mail naar werkenbij@silverein.nl. Je mag altijd langs komen voor een kop koffie om de sfeer te komen proeven.

Verhalen Uit Het Hart Podcast Silverein

Verhalen uit het hart

Nieuwsgierig naar de bijzondere momenten van medewerkers van Silverein? Luister naar onze podcastserie Verhalen uit het hart. Je hoort hun persoonlijke verhalen, waarom ze bij Silverein werken, wat hen raakt en wat ze altijd bij blijft. Met liefde vertellen ze over kleine en grote, bijzondere en soms ook simpele geluksmomenten.

Luister mee