Sparrenheide

Sparrenheide 39

Werken op Sparrenheide

Sparrenheide is een warm thuis voor ouderen tussen de 55 en 100 jaar oud. Gelegen in de weelderige bossen van Driebergen bieden we zorg aan bewoners met geheugenproblemen of lichamelijke klachten. In de huiskamers of de Brasserie van Sparrenheide komen bewoners samen voor gezamenlijke maaltijden, een kopje koffie of om van elkaars gezelschap te genieten.

De sfeer in Sparrenheide is warm en levendig. Onze toegewijde medewerkers staan altijd klaar met de beste zorg en ondersteuning voor de bewoners.

Bekijk de vacatures

Maak kennis met het team

Het team van Sparrenheide bestaat uit een fantastische groep van zo'n 80 medewerkers, waaronder verpleegkundigen, verzorgenden, zorgassistenten en huiskamerondersteuners. De werkomgeving kenmerkt zich door een open en warme sfeer. En waar hard werken hand in hand gaat met een flinke dosis plezier.

De onderlinge band versterken we door leuke activiteiten met elkaar te ondernemen. Zo zijn we laatst naar de Efteling geweest, waar we genoten van de spannende achtbaanritten. Zo leren we elkaar op een hele andere manier kennen.

Ook kun je als medewerker genieten van de lekkerste broodjes in de Brasserie van Sparrenheide. Dagelijks is er een kop verse soep te krijgen of een hartige hap uit de frituur.

Sparrenheide Team Compilatie
Vrijwilliger Sparrenheide

Waarom is Sparrenheide de perfecte werkplek voor jou?

Sparrenheide organiseert een overvloed aan activiteiten voor de bewoners. Rita is welzijnscoach op Sparrenheide en organiseert de activiteiten samen  met vrijwilligers.

Rita vertelt: "Bij alle bewoners maken we een persoonlijk praatje met een kopje koffie na de dagelijkse zorg. We maken ze dan ook meteen enthousiast voor de ochtendactiviteit, galgje op woensdag. Galgje wordt altijd door een en dezelfde bewoonster voorbereid, die gedurende de week bij het lezen van haar boeken moeilijk te raden woorden verzamelt. Woorden van 15 tot 18 letters zijn de norm. Tussen de hersenkrakers door is het enorm gezellig. We complimenteren elkaar en laten iedereen aan het woord. Deze groep maakt me echt blij.”

Vacatures op Sparrenheide

Op Sparrenheide hebben we verschillende vacatures. Kom werken als:

Werken Bij Silverein Jarieke Maakt Hart

Wil je meer weten over de vacatures die beschikbaar zijn op Sparrenheide? Bel of app dan met onze één van onze recruiters op 06 239 95 624 of stuur een mail naar werkenbij@silverein.nl. Je mag altijd langs komen voor een kop koffie om de sfeer te komen proeven.

Verhalen Uit Het Hart Podcast Silverein

Verhalen uit het hart

Nieuwsgierig naar de bijzondere momenten van medewerkers van Silverein? Luister naar onze podcastserie Verhalen uit het hart. Je hoort hun persoonlijke verhalen, waarom ze bij Silverein werken, wat hen raakt en wat ze altijd bij blijft. Met liefde vertellen ze over kleine en grote, bijzondere en soms ook simpele geluksmomenten.

Luister mee