BOL stagemogelijkheden

Een bijzondere stageplaats!

De Leilinde in Amersfoort is een Leerafdeling waar zes enthousiaste coaches klaar staan om je als MBO-Verzorgende, of Verpleegkundige MBO of HBO op te leiden tot een felbegeerd diploma. De Leilinde heeft een goed leerklimaat waar plezier maken met onze cliënten en met elkaar belangrijk is.

Meer weten over onze leerafdeling Leilinde

Leren En Werken Silverein Leilinde Leerlingen Jasper En Robin2
Leren En Werken Silverein Manicure

Het WijkLeerbedrijf in Amersfoort

Ben jij een doener? Wil je zoveel mogelijk in de praktijk leren, maar vind je schooldagen ook belangrijk om kennis op te doen? Samen met onderwijsinstellingen MBO-Amersfoort en ROC Midden Nederland is in het Soesterkwartier in Amersfoort het WijkLeerbedrijf opgezet. Als stagiaire doe je werkervaring op die perfect aansluit bij jouw opleiding Servicemedewerker Zorg & Welzijn. Je leert terwijl je in het Soesterkwartier werkt.

Meer weten over het WijkLeerbedrijf

Het Leerhuis in Baarn

Leerhuis Silverein in Baarn biedt in samenwerking met MBO-Amersfoort twee zeer praktijkgerichte BOL opleidingen: Helpende Zorg & Welzijn en Verzorgende IG/Maatschappelijke zorg.
Heb jij een groot zorghart? Zie jij wat nodig is om een glimlach op het gezicht van de bewoners en hun familie te krijgen? Ben jij als MBO-student op zoek naar veelzijdigheid in de ouderenzorg? Dan is het Leerhuis misschien wel iets voor jou.

Meer weten over het Leerhuis

Leren En Werken Silverein Leslokaal Santvoorde Leerlingen 5
Leren En Werken Silverein Santvoorde Leerling En Bewoner

Overige stageplaatsen

Naast onze stageplaatsen voor zorg gerelateerde opleidingen, bieden wij ook enkele stageplaatsen aan voor overige opleidingen.

Nieuwsgierig welke stageplaatsen er nog meer zijn?

Interesse in een BOL stageplaats?

Bespreek dit dan met je studentcoach en het BPV-bureau op jouw school. Zij dragen zorg voor een goede match.

Stuur bij interesse en goedkeuring van jouw school en studentcoach een motivatiebrief met CV naar onze BPV-coördinatoren via mail bpv@silverein.nl of bel met 088- 5 13 17 70.

Leren En Werken Silverein Leilinde Robin Leerling 2

Stel je vragen via mailadres bpv@silverein.nl of bel met 088- 5 13 17 70.