Noorderhof

Noorderhof 30

Werken op Noorderhof

De basisschool tegenover Noorderhof zorgt voor een levendige woonomgeving. Van het geluid van spelende kinderen worden de bewoners blij. Op Noorderhof wonen mensen met geheugenproblemen, zoals dementie. Ons team biedt 24 uurs zorg aan de bewoners.

Noorderhof ligt naast een andere woonzorglocatie van Silverein; Krabbelaan. Er hangt een warme hartelijke sfeer over beide locaties. Ook de samenwerking tussen de teams is erg goed. Alle medewerkers springen zo nodig in bij de buren. De grote ommuurde tuin maakt dat bewoners en medewerkers van beide locaties elkaar regelmatig tegenkomen. Je kent elkaars bewoners en dat is fijn!

Bekijk de vacatures

Maak kennis met het team

We zijn een hecht en warm team dat voor elkaar klaar staat en samen sterk staat. Bij ons is goede samenwerking vanzelfsprekend. Daarnaast zijn we ook heel betrokken bij elkaars werk en welzijn.

We organiseren regelmatig overlegmomenten en werkgroepen, waarin we kennis delen en streven naar voortdurende verbetering van onze zorg. Dit zorgt ook voor verbinding onderling, en dat je weet dat je er niet alleen voor staat. Je kunt bij al je collega's terecht voor vragen of advies.

Bij Noorderhof doen we de juiste dingen samen om een warme en huiselijke omgeving te bieden voor onze bewoners en ons team.

Woonmedewerker Op Noorderhof
Marla Noorderhof

Waarom is Noorderhof de perfecte werkplek voor jou?

Marla werkt als verzorgende IG op locatie Santvoorde en Noorderhof. Marla helpt de bewoners met wassen, douchen, medicatie geven, wondzorg, hun katheter en is degene die opmerkt wat de bewoner nodig heeft.

“Bij Noorderhof heb ik een team dat elkaar helpt. Als blijkt dat een team wel wat extra menskracht kan gebruiken en het andere team genoeg collega’s heeft, zorg je dat er een collega naar het andere team gaat voor die dienst. Je helpt elkaar als je een dienst wilt ruilen."

"Ik geef mijn hart aan de bewoners. Je voelt en leeft met ze mee. Daarnaast krijg ik ook de tijd om even een praatje met ze te maken en naar ze te luisteren. Juist hierdoor kan ik goede zorg verlenen."

Vacatures op Noorderhof

Op Noorderhof hebben we verschillende vacatures. Kom werken als:

Werken Bij Silverein Jarieke Maakt Hart

Wil je meer weten over de vacatures die beschikbaar zijn op Noorderhof? Bel of app dan met onze één van onze recruiters op 06 239 95 624 of stuur een mail naar werkenbij@silverein.nl. Je mag altijd langs komen voor een kop koffie om de sfeer te komen proeven.

Verhalen Uit Het Hart Podcast Silverein

"Ik maak zoveel bijzondere dingen mee, waaronder meneer Ben."

Verhalen uit het hart

Nieuwsgierig naar de bijzondere momenten van medewerkers van Silverein? Luister naar onze podcastserie Verhalen uit het hart. Je hoort hun persoonlijke verhalen, waarom ze bij Silverein werken, wat hen raakt en wat ze altijd bij blijft. Met liefde vertellen ze over kleine en grote, bijzondere en soms ook simpele geluksmomenten.

Luister naar het verhaal van verpleegkundige Eritza. Ze vertelt hoe ze samen met meneer Ben een feestje bouwde onder de douche dankzij Elvis Presley.

Luister mee